POZOVITE NAS NA 0112614227 ILI 0642383183

Uslovi kupovine i korišćenja

Na osnovu odredbe čl.12. i čl.26. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 88/2021) privrednodruštvo BELUGA d.o.o. Beograd, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajtawww.beluga.rs obaveštava:

1. Da se prodaja robe putem internet sajta www.beluga.rs obavlja u okviru registrovanedelatnosti privrednog društva BELUGA d.o.o, Beograd - Zemun, Lazara Savatica 5, matični broj17546635, telefon 011 2614 227.

2. Da sva roba koja se prodaje putem internet sajta www.beluga.rs poseduje svojstva potrebnaza redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom a kako je to definisano upripadajućoj Deklaraciji.

3. Da je prodajna cena robe istaknuta uz svaki artikal iz ponude sa sajta www.beluga.rs

4. Da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.beluga.rs može platiti pouzećemgotovinski u trenutku isporuke ili uplatom na racun.

5. Da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster PORUČI preuzima obavezuplaćanja naručene robe.

6. Da se mogućnost kupovine robe uz korišćenje pogodnosti prodajnih podsticaja, obavlja uskladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.beluga.rs u kojima su definisanivrsta prodajnog podsticaja, kategorija potrošača i vrsta robe na koje se prodajni podsticajodnosi, period važenja podsticaja, kao i svi eventualni posebni uslovi vezani za ostvarivanjeprava na prodajni podsticaj.

7. Da BELUGA d.o.o. Beograd, kao registrovani trgovac, odgovora za nesaobraznost robeugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača, u komvremenskom periodu potrošač može izjaviti reklamaciju na kupljenu robu.

8. Da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako jeto definisano pripadajućom Deklaracijom.

9. Da u slučaju nesaobraznosti robe ugovoru, potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na načinkako je to definisano Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internetprodavnice.

10. Da potrošač reklamaciju može podneti tako što reklamiranu robu zajedno sa obrascemZahtev za reklamaciju (preuzmete)pošalje na adresu BELUGA doo,Lazara Savatica 5,11080Zemun.

11. Da potrošač ima pravo da odustane od ugovora (odustane od kupovine) u roku od 14 danaod dana isporuke, a bez navođenja razloga za odustanak. U slučaju odustanka, potrošač snositroškove vraćanja robe. Bliža uputstva za odustanak od ugovora potrošač možepronaći u odeljku Pravo na odustajanje.

12. Da postoji mogućnost vansudskog rešavanja potrošačkog spora pred telima za vansudskorešavanje potrošačkih sporova koja se nalaze na listi koju sačinjava i javno objavljujeMinistarstvo unutrašnje i spoljne trgovine Republike Srbije, te da je BELUGA d.o.o. Beograd, kaoregistrovani trgovac, u obavezi da u ovom postupku učestvuje..

Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.beluga.rs i svim njegovim sadržajima. Korišćenjembilo kog dela sajta www.beluga.rs korisnik izričito prihvata sve aktuelne opšte uslove korišćenja.Opšti uslovi korišćenja sajta, javno su objavljeni na sajtu www.beluga.rs i smatra se da su svikorisnici upoznati sa njihovom sadržinom, kao i bilo kojom njihovom eventualnom izmenom i/ilidopunom, odmah po objavljivanju na sajtu www.beluga.rs, sajt sadržaje objavljuje u dobrojnameri. Sve sadržaje sajta www.beluga.rs koristite isključivo za ličnu nekomercijalnu upotrebu ina vlastitu odgovornost i BELUGA d.o.o. Beograd - Zemun se ne može smatrati odgovornim zabilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.BELUGA d.o.o. polaže autorsko pravo na sav sadržaj objavljen na sajtu i svaka zloupotreba pravapodložna je tužbi, a u skladu sa Zakonom o autorskom i srodnim pravima ("Službeni glasnik RS",br. 104/2009, 99/2011, 119/2012, 29/2016. Korisnicima sajta www.beluga.rs strogo jezabranjena svaka radnja preduzeta u cilju onesposobljavanja rada sajta, zaobilaženje bilo kojeefikasne tehnološke mere koja postoji na sajtu, kao i korišćenje specijalizovanih programa radipreuzimanja sadržaja sa sajta.Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.

Prijava - otvaranje naloga

BELUGA d.o.o. Beograd ne snosi odgovornost za tačnost podataka koje je korisnik/kupac uneoprilikom prijave.Kupac snosi odgovornost za sve posledice i/ili štetu nastalu u vezi sa podacima unetim prilikomprijave, kao i promenom istih.

Privatnost podataka

Otvaranjem korisničkog naloga putem našeg sajta, korisnik/kupac je saglasan da BELUGAd.o.o.ovako dobijene lične podatke i podatke o transakcijama zaključenih ugovora na daljinu, koristiza potrebe poslovanja, kao i u svrhe obaveštavanja o marketinškim uslugama, sve dok je

korisnički nalog aktivan. Da bi naši zaposleni uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su namime i prezime, adresa, e-mail i telefon.Uz pomoć navedenih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i daVas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine.Pribavljene podatke o registrovanom korisniku/kupcu obrađujemo i čuvamo u skladu saodredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti (Sl.gl. RS br. 97/2008, 104/2008, 68/2012).Kao korisnik/kupac možete u svakom trenutku pisanim putem tražiti da BELUGA d.o.o. prestaneda koristi lične podatke i podatke o kupovini za navedene namene. Zahtev za prestankomkorišćenja ličnih podataka i brisanje iz baze podataka, dostavljate na e-mail adresuinfo@beluga.rs.U svakom trenutku možete zahtevati da se vaša e-mail adresa ukloni sa newsletter liste, koja sekoriste isključivo u svrhu obaveštavanja o marketinškim uslugama www.beluga.rs . Zahtevmožete uputiti i putem kontakt forme sa sajta ili pozivom na telefon 011 2614 227.

Izjava o odricanju od odgovornosti

Svi podaci objavljeni na sajtu www.beluga.rs - opisi artikala i slike, informativne su prirode i nesnosimo odgovornost za eventualne nenamerne greške u sadržaju sajta. Svi artikli prikazani nasajtu www.beluga.rs su deo naše ponude, ali se ne podrazumeva da su dostupni u svakomtrenutku . Sve informacije o dostupnosti artikala sa sajta, možete dobiti pozivom na telefon011 2614 227.

Saobraznost robe

BELUGA d.o.o. kao prodavac, dužan je da kupcu isporuči artikle koji su saobrazni ugovoru, uskladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Sl.gl. RS br. 62/2014, 6/2016) (u daljem tekstu:Zakon).Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe, koja se pojavi u roku od dve godine od danaprelaska rizika na potrošača, na način kako je definisano odredbama Zakona.Isporučena roba je saobrazna ugovoru ako:- ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac prikazaopotrošaču kao uzorak ili model;- ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bilapoznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;- ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;- ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i štopotrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnimsvojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako jeobećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.U slučaju nesaobraznosti isporučene robe, potrošač koji je obavestio prodavca o

nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost bez naknade, najedan od sledećih načina:- popravkom ili zamenom;- umanjenjem cene ili raskidom ugovora u pogledu te robe.U slučaju da se nesobraznost pojavi u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača(npr. od dana preuzimanja robe), potrošač ima pravo da bira da se ista otkloni:- zamenom;- odgovarajućim umanjenjem cene;- izjavom o raskidu ugovora.U okviru ovog roka, popravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.Međutim, ukoliko se nesaobraznost pojavi nakon isteka ovog roka od 6 meseci, potrošač možeprvenstveno da bira između popravke ili zamene.Ako se posle prve popravke, pojavi isti ili drugi nedostatak saobraznosti, ponovna popravkamoguća je samo uz izričitu saglasnost potrošača. Posle prve popravke, potrošač ima izborizmeđu zamene, odgovarajućeg umanjenja cene ili raskida ugovora u pogledu te robe.Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada,materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.U slučaju neizvršenja ove obaveze, prodavac će se postarati da se proizvod zameni novim ili davrati novac u vrednosti kupljenog proizvoda.Ukoliko se za uređaj izdaje garancija u kojoj se predviđa i odgovornost proizvođača/uvoznika zasaobraznost u dužem trajanju od 2 godine, taj rok se unosi u poseban garantni list i overavapečatom i potpisom ovlašćenog prodavca. U skladu sa politikom dobavljača/uvoznika, dodatnagarancija na saobraznost se može ostvariti i elektronskim putem – prijavom na predvidjenomveb-sajtu ili poštom, a u skladu sa pripadajućim uputstvom za upotrebu.Nakon isteka dve godine, u slučaju produžene garancije na saobraznost, kupac se obraćaisključivo ovlašćenom serviseru.Kupac gubi pravo na otklanjanje saobraznosti ako se nesaobaznost (kvar) izazovenepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravkeod strane neovlašćenih lica.

Reklamacije (Prigovori na saobraznost)

U cilju izbegavanje nesporazuma, u slučaju materijalnih nedostataka isporučene robe, kupacnema pravo na isticanje prigovora, odnosno reklamacije zbog nesaobraznosti u skladu saZakonom o zaštiti potrošača u vezi sa Zakonom o obligacionim odnosima u sledećimslučajevima:da je potrošaču u trenutku zaključenja ugovora bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznatoda roba nije saobrazna ugovoru;da su u trenutku zaključenja ugovora nedostaci potrošaču bili poznati, odnosno koje nedostatkebi brižljivo lice sa prosečnim znanjem i iskustvom lica istog zanimanja i struke kao potrošačmoglo lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari;

da potrošač nije izvršio pregled isporučene robe, odnosno nije obavestio prodavca u zakonskomroku o svim vidljivim i/ili skrivenim nedostacima iste.Prigovor o fizičkom oštećenju proizvoda u skladu sa zakonom, kupac može uložiti e-mailom,preko kontakt forme na sajtu ili telefonom na broj call centra. Naknadni prigovori neće bitiuvaženi.Kupac može svoje pravo na reklamaciju, zbog nesaobraznosti, ostvariti pod uslovima i u skladusa Zakonom o zaštiti potrošača.Rok u kome Prodavac mora da odgovori na reklamaciju je 8 dana od datuma prijemareklamacije.U slučaju opravdane reklamacije i ukoliko je reklamacioni zahtev povrat novca, trgovac vršipovraćaj novca na tekući račun kupca.Zahtev za reklamaciju zbog nesaobraznosti, kupac može uputiti na e-mail-a adresu:info@beluga.rs svakim danom ili pozivom call centra 011 2614 227.

Odustanak od ugovora na daljinu

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016) kupovina prekoprodajne internet stranice www.beluga.rs se smatra prodajom putem ugovora na daljinu.Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014, 6/2016), obaveštavamo vas orelevantnim odredbama ovog Zakona vezanim za pravo na odustanak od kupovine:Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu (tj. da odustane odkupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškovavraćanja robe.Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju daje na Obrascu za odustanak(u daljem tekstu: OBRAZAC. Izjava o odustanku se smatra blagovremenom ukoliko je Obrazacposlat trgovcu u roku od 14 dana. Obrazac se dobija prilikom isporuke robe – ukoliko ga nistedobili, omogućili smo da obrazac preuzmete i na našem sajtu – možete ga preuzeti ovde.Obrazac nam možete poslati putem e-maila koji je naveden u obrascu ili poštom. O prijemuistog ćemo vas bez odlaganja obavestiti i bićete obavešteni na koji način nam robu možetevratiti. Za sve informacije i slobodno nas možete pozvati na naš broj teleona 011 2614 227.

U slučaju prodaje robe, pomenuti rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe uposed potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.Protekom ovako definisanog roka od 14 dana, prestaje pravo potrošača na odustanak odugovora.Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je

poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak,artikal se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo artikle koji su nekorišćeni, neoštećeni, sasvim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.). Potrošač jeisključivo odgovoran za neispravnost ili oštećenje robe/artikala, odnosno umanjenje vrednostirobe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosnoprevazilazi ono što je neophodno samo da bi se ustanovili priroda, karakteristike ifunkcionalnost robe.Smatraće se da je roba vraćena u roku, ako je potrošač poslao robu pre isteka ovakodefinisanog roka od 14 dana.Potrošač može lično vratiti robu ili je poslati. Nakon prijema vašeg zahteva, obavestićemo vaskako je najbolje da nam dostavite robu.Napomena: Troškovi vraćanja robe poštom/kurirskom službom padaju na teret kupca. Potrošačje dužan da robu vrati na adresu navedenu u obrascu.Trgovac je dužan da, nakon prijema ispravne i neoštećene robe, bez odlaganja izvrši povraćajiznosa u visini cene, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac. Trgovac vršipovraćaj novca na tekući račun kupca.Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da jenastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene iproizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen iispravan.

Cene artikala

Sve cene prikazane na sajtu www.beluga.rs su iskazane u dinarima.Plaćanje drugom valutomnije moguće na sajtu.