Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko nanjemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete.U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 011 2614 227 ili nam pošaljetee-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine, oznaka proizvoda) na adresuinfo@beluga.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćemmogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovaranaručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 hod trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 011 2614 227 ili pošaljete e-mail sasvojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine, oznaka proizvoda) naadresu info@beluga.rs i opišete kakav problem imate uz izjašnjavanje o jednom od ponuđenihnačina rešenja reklamacije (popravka, zamena proizvoda, umanjenje cene, povrat novca). Unajkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštitipotrošača, možete izjaviti reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava na sledeće načine:telefonskim putem pozivom na broj 011 2614 227 ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime,prezime, telefon, broj porudžbine, oznaka proizvoda), opisom problema i odabirom jednog odponuđenih rešenja reklamacije (popravka, zamena proizvoda, umanjenje cene, povrat novca)na e-mail info@beluga.rs
Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina dobićete pisanu potvrdu ilielektronskim putem će vam biti potvrđen prijem zahteva, odnosno saopšten broj pod kojim jevaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Ukoliko je potrebno da ovlašćeniservis pregleda proizvod kao jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ilinije Beluga doo će o svom trošku preuzeti pripremljen i zapakovan proizvod. Pre predajeproizvoda na reklamaciju popunite zahtev za reklamaciju (preuzmi) i spakujte ga uzproizvod.Ukoliko je nešto naknadno kupljeno i ugrađeno u sam uređaj, dužni ste da topredočite prilikom izjavljivanja reklamacije. Nakon prijema proizvoda Beluga doo će potrošačudostaviti broj pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.Nakonprijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije,elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od danapodnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije
Ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom.Potrošač je dužan da omogućidostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je robapopravljena ili reklamacija odbijena i spremna za isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraćese da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju, te isti prelaze u svojinuePlanete, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa (Sl. list SFRJ, br. 6/80 i36/90, Sl. list SRJ, br. 29/96 i Sl. glasnik RS, br. 115/2005 - dr. zakon).Pravo na reklamaciju potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovimkorišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakvepopravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.